روش ارسال ویدیو

با سلام و وقت بخیر خدمت تمامی بازدید کنندگان گرامی

در این مطلب قصد داریم روش ارسال ویدیو در وب سایت برای کاربران شرح دهیم.

 

1

در گام نخست به آدرس www.mediafire.com مراجعه می کنید و در قسمت سمت راست بالا گزینه ورود و یا ثبت نام را انتخاب می کنید. در صورت نداشتن نام کاربری در وب سایت mediafire از گزینه sign up استفاده کرده و یک حساب کاربری ثبت کنید.

2

پس از ثبت نام گزینه Login in را انتخاب کرده و در صفحه بار شده نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.پ

3

پس از تایید نام کاربری و رمز عبور وارد پنل مدریت فایل خود می شوید در قسمت راست فایل ها و فولدر های خود را مشاهده می کنید با کلیک بروی گزینه Upload صفحه مربوط به آپلود فایل برای شما باز می شود.

4

بعد از باز شدن صفحه آپلود فایل باز زدن گزینه Files و یا Folders می توانید فایل یا فولدر های مورد خود را انتخاب و برای آپلود آن بروی گزینه Begin Upload کلیک کرده تا فایل انتخابی آپلود شود.

5

6

بعد از انتخاب و کلیک بروی Begin Upload فایل شروع به آپلود شدن می کند که زمان آپلود آن به حجم فایل و سرعت اینترنت شما بستگی دارد.

7

یعد از آپلود فایل می بینید که فایل به لیست ما اضافه شده است با رفتن موس بروی نوار سمت راست فایل گزینه ضاهر می شود با کلیک بروی آن لیست امکانات باز می شود.

8

بعد از باز شدن لیست بروی گزینه Download کلیک کرده تا در تب جدید صفحه دانلود فایل نمایش داده می شود.

9

بعد از باز شدن صفحه دانلود فایل آدرس صفحه مربوطه را از آدرس بار مرورگر خود کپی کرده و در فرم زیر در قسمت های مربوط به نام و نام خانوادگی و شماره تماس و آدرس ایمیل خود و همچنین در قسمت لینک آدرس صفحه دانلود را وارد کرده و فرم را ارسال کنید.

 

توسعه: وبتات

کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت سفیران صلح و دوستی محفوظ می باشد